Mina egna bilder.

Detta är några målningar jag har gjort,det blir fler framöver.Jag håller nu på med ansikten,poträtt och självklart också andra flera motiv som ni senare kommer att få se.Som det i hela mitt liv har gjort kommer det mayanska,mexicanska fram i allt jag gör.Det bara är så och det har sin förklaring.Det är att jag hör ihop med mayafolket,indianskt och mexico.Jag har visserligen vuxit upp i sverige,men det är inte min plats att vara på,det är i mexico jag hör hemma.Jag har varit där och mitt hjärtats,själs innersta önskan är att återvända dit.Det som finns inom en,den man är finns där urstarkt inom hela sig.Jag hoppas ni tycker om bilderna.

Tavlor målade med oljefärger.

                

Kommentera

