Konsthantverk och ateljer.

Här är några fler konsthantverk jag har gjort,jag hoppas ni där ute i världen tycker om dem.

Målade tavlor i oljefärger i målar ateljen.

       

Målar Atelje’.

Flamskvävnad Atelje’.

Musik Studio,författar,Digitalt framställa egna gjorda  bilder,design med hjälp av Data-program.

       

Att jobba med vad jag sysslar med hemifrån är perfekt för mig,kan göra det jag gör i de olika områdena när som helst och att fortsätta med något av de olika sakerna jag gör då det kommer till mig hur att jobba vidare tills det är klart.Att kunna ha med sig jobbet vart jag än är och beger mig.

Kommentera

